ΑΧ..ΚΑΙ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΣΥΝΝΕΦΟ ΓΕΜΑΤΟ ΓΕΛΙΟ, ΝΑ ΒΡΕΞΩ ΝΑ ΜΟΥΣΚΕΨΩ ΟΛΟ ΤΟN ΚΟΣΜΟ....

Κυριακή, 6 Νοεμβρίου 2011

Ενα δύο, εν δυό.... ακούστηκε στη μπλογκογειτονιά!!

 

 Είναι το μικρό μου ΕΥΖΩΝΑΚΙ που έφτασε στο καταφύγιο ιδεών!


Το έφτιαξα από περισσεύματα μαλλιών και με τη φίλη μου... την υπομονή!..



Φουστανέλα






Οι Εύζωνες ('ευ΄'+'ζώνες'=οι καλά ζωσμένοι) είναι επίλεκτοι στρατιώτες του ελληνικού στρατού, ευρύτερα γνωστοί ως "τσολιάδες". Μέσα από την ιστορική δράση των ευζωνικών ταγμάτων, οι εύζωνες έχουν αναχθεί σε σύμβολα γενναιότητας για τον ελληνικό λαό. Στις μέρες μας, "εύζωνες" καλούνται οι στρατιώτες της Προεδρικής Φρουράς, οι οποίοι εκτελούν αποστολές συμβολικού χαρακτήρα, με κεντρική τη φύλαξη του Μνημείου του Άγνωστου Στρατιώτη.



ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  ΘΕΡΜΑ  ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΗΡΕΜΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ!!
ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΕ!
ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΥΓΕΙΑ!!

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ  ΚΑΙ  ΚΑΛΗ  ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΠΛΟΓΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑ!!!.....





60 σχόλια:

Kiki είπε...

Λουρδάκι μου!!! Δοξασμένα Ευζωνάκια!!! Και ο δικός σου καμαρωτός και αγέρωχος προστάτης της Πατρίδας!!!! Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα! Καλό βράδυ σου εύχομαι!!!

Onirokosmos είπε...

Μου αρέσει πάρα πολύ ο μικρός τσολιάς! Τόσο περήφανος και κομψός μέσα στη φορεσιά του!! Καλώς σε βρήκα και χαίρομαι γι΄αυτό...

Λενα είπε...

ομορφος που ειναι...καμαρωτος..κ το ντεκορ του για την φωτογράφιση μοναδικο

Elena είπε...

Δεν το συζητώ...Τέλειος είναι!!!!

Μαiρη είπε...

Kαταπληκτική η ιδέα σου Λούρδη μου!!!!!

Ρουλα Σμαραγδενια είπε...

Η καλήτερή σου φίλη και τα δημιουργικά χεράκια σου... έφιαξαν...το όμορφο ευζωνάκι..και σε ευχαριστούμε και για την κατατοπιστική σου ανάρτηση!! και γαι να το ζωντανέψουμε... θα στο πώ με ένα ποιηματάκι από το μικρό μου βιβλίο με τα παιδικά ποιηματακια!!!!!
ΤΟ ΤΣΟΛΙΑΔΑΚΙ..
Τσολιαδάκι εγώ μικρό
δείτε με πως περπατώ
τεντωμένο το κορμί
λεβεντιά καμαρωτή.

Με κατάσπρη φουστανέλα
ειμαι όλο πηγαιν έλα
και με μαύρο μολιβάκι
έφιαξα το μουστακάκι

Τα τσαρούχια μου στα πόδια
έχουνε στην άκρη φούντα
κι όταν τα φορώ προσέχω
να μην πάρω καμιά τούμπα!!!!

Καλό βράδυ Λούρδι μου και πολλά φιλάκια πότε θα τα πούμε;;;;;
τε

ΧΑΡΑ είπε...

ΛΟΥΡΔΑΚΙ ΜΟΥ
δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι κάθε φορά που με μια ανάρτησή σου δέιχνεις οτι δε μας ξεχνάς.
Την αγάπη μου με Υπερηφάνεια ως Τσολιάς στ ΑΝάκτορα!χαχαχα

μυστήριο κορίτσι είπε...

Τέλειο το ευζωνάκι σου!
Χαίρομαι που επέστρεψες!
Τα ξαναλέμε!
Καλό βράδυ!
Σε φιλώ καλή μου φίλη!

rena είπε...

Τι όμορφος που είναι ο τσολιάς σου,πως το σκέφτηκες να τον φτιάξεις!!!!!

Nάσια είπε...

ΠΟΣΟ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟ ΤΣΟΛΙΑΔΑΚΙ!!!!ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ.ΜΙΑ ΓΛΥΚΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ.

Ελευθερία είπε...

τέλειο το Ευζωνάκι σου!!! και τι έξυπνη η κατασκευή !!!!

{Marianna} είπε...

χεχεχε! τι πλάκα που έχει!!! ^_^
Καλά, μόνη σου το έβγαλες το σχέδιο; Τι καλόοοο! :D

Καλή σου νύχτα!...

Αναστασία είπε...

Μπράβο στη φίλη σου την ΥΠΟΜΟΝΗ! Πάρα πολύ όμορφο. Καλή εβδομάδα να έχεις!

Φιλία είπε...

Φαίνεται, Λούρδη μου, πως η υπομονή είναι πολύ κολλητή σου. Σε χαίρομαι γιατί όχι μόνο έχεις υπομονή αλλά ό,τι φτιάξεις το φτιάχνεις αψεγάδιαστο. Το τσολιαδάκι σου υπέροχο, όπως πάντα. Γεια στα χεράκια σου.
Καλό σου βράδυ, καλή εβδομάδα και
Πολλά φιλιά

Maria είπε...

Καλησπέρα και από εδώ!!!τι όμορφος και καμαρωμένος ο τσολιάς σου!!!τουλάχιστο αυτός στέκεται στο ύψος του όπως του αρμόζει.....χαίρομαι για σένα...έχεις την αγάπη μου!!!

Ξανθή είπε...

Πολύ συμβολική ανάρτηση!Ακούει κανείς άραγε!!!

mia είπε...

Λούρδη...γεια στα χέρια σου και χαρα στην υπομονή σου....πολύ όμορφο ....καλή εβδομάδα ....με ηρεμία...

Nena είπε...

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΜΑΡΩΤΟΣ ΚΑΜΑΡΩΤΟΣ!!!!ΜΠΡΑΒΟ.

Νίκη είπε...

Λούρδη μου καλησπέρα!
Το ευζωνάκι σου είναι πανέμορφο1
Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Λούρδη μου η υπομονή και η φαντασία σου σε συνδυασμό δίνει το αποτέλεσμα μιας υπέροχης φιγούρας..
Πάντα με εκπλήσεις...
Φιλιά από τη νόνα σου................

para-kelsoscooks είπε...

Τι όμορφο και καμαρωτό το ευζωνάκι σου και τι ξεχωριστή η ιδέα σου!!!Καλή εβδομάδα να έχεις.

ria είπε...

Φίλη μου καλησπέρα!
έγινε...γλυκούλικος..είναι αξιαγάπητος!
Καλή βδομάδα σου εύχομαι!!
ΣΟΥ ΣΤΈΛΝΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!

χρυσάνθη είπε...

Λουρδάκι μου βλέποντας την ανάρτησή σου και την δημιουργία σου , χαίρομαι , χαίρομαι πάρα πολύ!! Ξέρεις εσύ!!!!
Τέλειος ο καμαρωτός εύζων!!!!!!Γειά στα χεράκια σου!!!
Καλή εβδομάδα φιλενάδα μου!!!!

mary's crafts είπε...

Λουρδη μου μπραβο σου για την επιλογη!!!!!! Το ευζωνακι σου ειναι υπεροχο και η ολη προσπαθεια αξια!!!!Μας αναπτερωσες το ηθικο, που καποιοι που θελουν να λεγονται ελληνες και πατριωτες μας το εχουν ποδοπατησει!!!!!!!!!! Μπραβο Λουρδη μου!!!!!!!Φιλια και καλη εβδομαδα!!!!

Κατερινα είπε...

Καλημερα Λουρδι μου!!Επιτελους καταφερνω να σου αφησω σχολιο!!!!Η.....φιλη σου η υπομονη εκανε υπεροχη δουλεια!!!φιλια πολλα και να εχεις μια ομορφη βδομαδα!!!

althea είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΕΥΖΩΝΑΚΙ ΣΟΥ ΜΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΡΚΕΤΗ ΥΠΟΜΟΝΗ.ΧΑΡΑΣ ΣΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΟΥ.ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ.

Vita είπε...

Καλά είναι τέλειο! Χάθηκε ο κόσμος να προβάλουμε στα τουριστικά τέτοιες χειροποιίητες δημουργίες αντί τα πλαστικά κινέζικα (ναί, ακόμη κι αυτά στην Κίνα διάβαζα ότι φτιάχνονται!) Περιμένουμε και αντίστοιχο κρητικάκι :-).
Καλημέρα Λούρδη μου!

Nemecis είπε...

Άπαπαπαπα φαίνεται πανδύσκολο!Μπράβο σου πάντως!

Ανώνυμος είπε...

υπέροχο!συχαρητηρια!!!!!
...irida...

Christina V. είπε...

Πανέμορφο το ευζωνάκι σου, Λουρδίτσα μου, και τόσο καμαρωτό! Να περνά όμορφα! Σε φιλώ!

eleni είπε...

Λούρδη,θαυμάσιο σαν ιδέα και υλοποίηση!
Πάντα ανεξάντλητη και καινοτόμα!
Να είσαι καλά!
Φιλάκια!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΣΑΝ ΙΔΕΑ ΚΑΙ Η ΦΟΥΣΤΑΝΕΛΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΗ!
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ, ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΕΒΕΝΤΗ ΤΣΟΛΙΑ.
ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

Εύη είπε...

Λούρδη είναι τόσο επίκαιρο το ευζωνάκι σου! Πραγματικά δε μας λες πως καταφερες και έκανες φίλη σου την υπομονή; Τι της έταξες; Ελα πες το τώρα! Γιατί εμένα δε με θέλει μάλλον.

Potpouri είπε...

Καλησπέρα!!! μου άρεσε πολύ το blog και αποφάσισα να γίνω και εγώ αναγνώστης. Σε προσκαλώ στο blog μου.Θα χαρώ να γίνεις αναγνώστης μου. Γεια !!!

magda είπε...

Αχχχχ, επιτέλους, άνοιξες τα σχόλια και χαίρομαι τόσο πολύ γι αυτό!!!!
Υπέροχο το ευζωνάκι σου και γεια στα χεράκια σου τα χρυσά!!!
Σου εύχομαι να είστε όλοι καλά στο σπίτι σας!!!
Πολλά φιλάκια

el.mar είπε...

Καλά έγινε φοβερό!!!!
Μπράβο!!!!Φιλιάααα!!!

Ρένα είπε...

Λούρδη μου φιλάάάάκια σε σένα και στο τόσο υπέροχο ευζωνάκι σου!!!!
Στην κατάληλη στιγμή το έφτιαξες και είναι τόσο καμαρωτό!!!!Πολλα πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Τι γλυκό το ευζωνάκι!!! Αγαπημένη μου Λούρδη δεν θέλω να κουράζεσαι και να μου γράφεις!! Ξέρω ότι δεν με ξεχνάς!! Καλύτερα να περνάω εγώ από εδώ και να μαθαίνω τα νέα σου!! Να μαζεύεις τις δυνάμεις σου για τις δημιουργίες σου και για να μας γράφεις τα νέα σου στο μπλογκόσπιτό σου!!

Εγώ θα περνάω πάντα από εδώ..η αγάπη δεν έχει ανταλλάγματα!!
Φιλιά πολλά πολλά!!!

Rabea Iatridou είπε...

Αγαπώ ευζωνάκι!!!
Μπράβοοο πολύ πρωτότυπο, μοντέρνο και καλοφτιαγμένο!!!

Ginger είπε...

Λούρδη μου, ομορφη η ιδέα σου. Μαλλον πρέπει να ντυθούμε όλοι έτσι και να κατεβούμε στο κέντρο της Αθήνα να ξανακατακτήσουμε την πατρίδα.

Φιλιά αγαπημένη μου

Ροδούλα είπε...

Λούρδη μου, τι ευχαριστείς. Εμείς θα έπρεπε να σε ευχαριστούμε για αυτά που μας δίχνεις και αυτά που φτιάχνεις!!
Μα πώς γίνεται αυτό τώρα; Είναι τόσο δύσκολο, για μένα ακατόρθωτο βέβαια. ΜΠΡΑΒΟ σου Λούρδη μου σε θαυμάζω.
Πολύ μου άρεσε το: "... με τη φίλη μου την υπομονή" χαχαχα
Πέρασε από το "σπίτι" μου Λούρδη μου, να παραλάβεις ένα βραβείο.

Kiki είπε...

Καλό βράδυ Λουρδίτσα μου!!!

Δημιουργία είπε...

Εσυ τελικα με την φιλη σου την υπομονη κανετε θαυματα.Γεια στα χερια σου.

maya:) είπε...

θα κάνεις κι ένα γατάκι;;;χιχιχιχχιιχ!!!!!

Marie-Anne είπε...

Θαυμάζω αυτές που τα καταφέρνουν στο πλέξιμο...εγώ μόνο με το βελονάκι κάτι έκανα... Το καμαρωτό ευζωνάκι σου είναι υπέροχο. Μπράβο !! Πέρνα κι από εμένα εάν θέλεις, θα χαρώ πολύ !!

Φιλία είπε...

Εγώ είμαι πάλι!!!
Ήθελα να σ' ευχαριστήσω πολύ πολύ που με επισκέφθηκες και έγινες και αναγνώστρια μου. Επίσης και για τα καλά και θερμά σου λόγια.
Να είσαι πάντα καλά
Σε φιλώ

Ανώνυμος είπε...

γειά σου τσολιά μου!!!
καλημέρα γλυκιά μου!..
...ευχαριστώ...
...irida...

fotolabida1 είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΟΥΡΔΙ!ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΩΤΟ ΤΟ ΕΥΖΩΝΑΚΙ ΣΟΥ!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!!!!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!

Ειρηνη Σ είπε...

καλημερα καλη μου Λουρδη και χρονια μας πολλα
και εσεις και εμεις γιορταζουμε
και του χρονου με υγεια

Cherry Nest είπε...

Τέλεια ιδέα!!!

Katrina είπε...

Λουρδακι μου πολυ περηφανο το τσολιαδακι σου!!!!!!!Τελειο μπραβο σου γλυκια μου!!!πολλααααα πολλαααα φιλακια!!!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Kαλημέρα Lourdi!!! Δεν χάθηκες μόνο εσύ, εγώ να δεις... κάτι έχω πάθει και δεν πολυθέλω τον υπολογιστή... θα μου περάσει! Ίσως είναι μια απλή ίωση!! χα χα!
Ήρθα όμως στο σπίτι σου και είδα πολλές ομορφιές και χαίρομαι!!!

maria-artist είπε...

Μα τι καμαρωτό τσολιαδάκι είναι αυτό !!! Πάντα καταπληκτικές οι δημιουργίες σου!!! Γεια στα χεράκια σου!!!

Katrina είπε...

Στο σπιτακι μου εχω βραβειακι για σενα!!!!!Φιλια!!!!!!!!!!!

Evie είπε...

Λουρδακι μου παραλίγο να χάσω τον τσολιά σου, που έγινε σωστός κουκλίστικος εύζωνας!!!

Ήρθα φίλη μου για να σε ευχαριστήσω για τα σχόλια σου και να σου ευχηθω για την σημερινή εορτή που μου γράφεις. Ευχομαι κι ελπιζω να προστατεύει όλους τους κατοίκους του αλλά πιο πολύ εκείνους που εγώ γνωρίζω. Να σου δίνει όλη την δύναμη του κόσμου, κουραγιο, υπομονη, επιμονή, θέληση, οικογενειακή γαλήνη και υγεία!
Πολλά φιλιά και καλό Σ-Κ

Rena Christodoulou είπε...

ΗΡΘΑ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΣΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΤΟ ΕΥΖΩΝΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
ΑΥΤΗ Η ΚΥΡΙΑ ΥΠΟΜΟΝΗ, ΤΙ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑ!!
ΟΤΑΝ ΚΑΘΕΤΕ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΕΑ, ΚΑΝΟΥΜΕ ΘΑΥΜΑΤΑ!!!!!!!!!!
ΠΟΛΥ ΧΑΡΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ!!!!!!!!
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑΣΤΡΟΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΟΥ!!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

Ανεράιδα είπε...

Είσαι φοβερή!!!!! Απίστευτος ο τσολιάς.....

Έλα να πάρεις τη σκυτάλη να μας πεις μια ιστορία....ανυπομονώ να τη διαβάσω!!

Mαρία είπε...

Καλημέρα!!!!
Πέρασε από το σπιτάκι μου να πάρεις το βραβείο σου!!!
Φιλιά καλή βδομάδα!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΠΟΣΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟΣΟ ΤΟ ΕΥΖΩΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ!!!!
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

Ανώνυμος είπε...

Lourdaki το ευζωνάκι σου είναι υπέροχο!!!
Πολύ πρωτότυπη ιδέα που μόνο εσύ θα μπορούσες να σκεφτείς!
Αυτά τα χεράκια σου....φτιάχνουν αριστουργήματα!!!
Σε φιλώ!
Άντζυ!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...